Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  گل رعنا گل رعنا

گل و گیاه ظرافت

گل رعنا

گل رعنا

گل رعنا گياهي يك‌ساله است كه زمان كاشت آن فصل بهار است و گلدهي خود را تا فصل يخ‌زدگي حفظ مي‌كند. بذر گل رعنا به رطوبت معمولي ولي كم و محل آفتاب‌گير با نور كافي نياز دارد. روش كاشت گل رعنا به دو صورت خطي و دست پاش مي‌باشد. فاصله گل‌ها از يكديگر بر روي خطوط ۲۰ تا ۳۰ سانتي­متر است. در صورت امكان بذر گل رعنا را پيش از كاشتن به جهت افزايش قدرت جوانه‌زني ۱۲ الي ۲۴ ساعت در آب خيس كنيد.

سپس خريد بذر گل رعنا را بر روي سطح خاك بپاشيد و روي آن را با حداكثر نيم سانتيمتر خاك نرم بپوشانيد. خاك را تا سبز شدن بذرها مرطوب نگه داريد. پس از سبز شدن گل رعنا آبياري محصول به روزي يك بار و يا يك روز در ميان كاهش پيدا مي‌كند. يكنواخت بودن توزيع آب در طي فصل رشد باعث جلوگيري از ريزش گل و نيز جلوگيري از ايجاد عارضه پوسيدگي مي‌گردد.

گل رعنا نسبت به خشكي مقاوم است اما آبياري منظم در گلدهي تأثير زيادي دارد، زماني كه سطح خاك خشك شد اقدام به آبياري كنيد تا از پوسيدگي گل رعنا جلوگيري شود.گل رعنا هواي گرم را تحمل مي‌كند اما به سرما حساس است و در دماي كمتر از ۱۰ درجه به‌تدريج از بين مي‌رود.

براي خريد بذر گل رعنا و ساير بذرها به فروشگاه بذر ظرافت مراجعه فرماييد. همچنين از راه‌هاي زير نيز مي‌توانيد محصولات ما را ملاحظه و خريد نماييد:

۱- مراجعه به صفحه اينستاگرامي به آدرس:

https://www.instagram.com/zerafat.shop/

۲- مراجعه به كانال تلگرامي به آدرس:

https://t.me/zerafat_shop

۳- تماس با شماره موبايل: ۰۹۱۳۵۵۵۵۸۳۳


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/7/20 ساعت: ۱۰ توسط:zerafatcom2 :